Wsparcie techniczne dla produktów Mozilli

Podobnie jak w przypadku innych programów, możesz mieć pytania o to, jak wykonać coś w Mozilli lub produktach pokrewnych. Zależnie sytuacji możesz uzyskać pomoc od społeczności Mozilli, lub - w przypadku użytkowników biznesowych - skontaktować się z Mozilla Europe w sprawie kontraktu na wsparcie techniczne drugiego poziomu.

Darmowe wsparcie dla użytkowników

Różne lokalne społeczności oferują kilka dróg uzyskania pomocy od doświadczonych użytkowników. Istnieje także kilka źródeł w języku angielskim:

Wsparcie dla firm

Mozilla Europe oferuje kontrakty na drugi poziom wsparcia technicznego dla firm, uzupełniający wstępny, pierwszy poziom wsparcia. Aby uzyskać szersze informacje i dowiedzieć się, jak Mozilla Europe może pomóc, proszę kontaktować się z support@mozilla-europe.org.

Zasoby pomocnicze

Podręcznik Mozilli
Wprowadzenie do Mozilli
Linki Mozilli
Ogromna lista stron pomocy, ważnych postów z grup newsowych, oraz linków programistycznych.
Firefox FAQ
Oficjalne FAQ Firefoksa
Thunderbird FAQ
Oficjalne FAQ Mozilli Thunderbird