Wsparcie techniczne dla produktów Mozilli
Podobnie jak w przypadku innych programów, możesz mieć pytania o to, jak wykonać coś w Mozilli lub produktach pokrewnych. Zależnie sytuacji możesz uzyskać pomoc od społeczności Mozilli, lub - w przypadku użytkowników biznesowych - skontaktować się z Mozilla Europe w sprawie kontraktu na wsparcie techniczne drugiego poziomu.
Darmowe wsparcie dla użytkowników
Różne lokalne społeczności oferują kilka dróg uzyskania pomocy od doświadczonych użytkowników. Istnieje także kilka źródeł w języku angielskim:
- Polskie forum Mozilli na MozillaPL.org
- Polska grupa dyskusyjna alt.pl.mozilla
- Anglojęzyczna grupa dyskusyjna netscape.mozilla.user.general
- Forum wsparcia użytkowników na Mozillazine
- Nieoficjalna strona pomocy Mozilli Gunnara.
Wsparcie dla firm
Mozilla Europe oferuje kontrakty na drugi poziom wsparcia technicznego dla firm, uzupełniający wstępny, pierwszy poziom wsparcia. Aby uzyskać szersze informacje i dowiedzieć się, jak Mozilla Europe może pomóc, proszę kontaktować się z support@mozilla-europe.org.