Technische Ondersteuning voor Mozilla producten
Net zoals bij ieder softwareproduct zou u vragen kunnen hebben hoe je iets moet doen met Mozilla of een gerelateerd product. Afhankelijk van het probleem en de situatie is het mogelijk om hulp te krijgen van de Mozilla gemeenschap of, voor ondernemingen, om Mozilla Europe te benaderen voor een technisch ondersteuningscontract.
Gratis ondersteuning voor gebruikers
De lokale gebruikersgroepen bieden verschillende manieren voor u om in contact te komen met ervaren gebruikers. Voor Nederlandse ondersteuning kunt u terecht op het MozBrowser.nl Forum. In het Engels zijn er diverse internationale plekken waar u terecht kunt:
- Nieuwsgroep netscape.mozilla.user.general
- Mozillazine User Support Forums
- Gunnar’s Unofficial Mozilla Help Page
Ondersteuning voor ondernemingen
Mozilla Europe biedt ondersteuningscontracten op het tweede niveau aan voor ondernemingen om interne eerste-niveau ondersteuning aan te vullen. Gelieve voor meer informatie en uitleg over hoe Mozilla Europe u kan helpen met uw ondersteuningsbehoefte contact op te nemen met support@mozilla-europe.org.