Teknisk brukerstøtte for produkter fra Mozilla
Som med alle dataprogrammer, kan det hende at du har spørsmål om hvordan man gjennomfører en bestemt oppgave i Mozilla eller relaterte produkter. Avhengig av hva du lurer på og i hvilken situasjon behovet for hjelp oppstår kan du får brukerstøtte fra våre bridragsgrupper, eller for selskapper, kontakte Mozilla Europa for en avtale om teknisk brukerstøtte på nivå-2.
Gratis brukerstøtte til privatpersoner
De lokale bidragsgruppe tilbyr forskjellige måter å komme i kontakt med erfarne brukere. På engelsk finnes følgende ressurser:
- Nyhetsgruppe: netscape.mozilla.user.general
- Mozillazine - forum for brukerstøtte
- Gunnar's: Uoffisielt nettsted for hjelp til Mozilla
Brukerstøtte for næringslivsbrukere
Mozilla Europe tilbyr avtaler om nivå-2 brukerstøtte til selskaper som et supplement til den interne nivå-1 brukerstøtten. For mer informasjon, og for å forstå hvordan Mozilla Europa kan hjelpe deg med din bedrifts brukestøttebehov, vennligst kontakt support@mozilla-europe.org.