Technická podpora pro produkty Mozilla
Tak jako u každého software, můžete i u Mozilly či sesterských produktů mít řadu otázek jak vyřešit učitý úkol. V závislosti na typu problému se buťo můžete spolehnout na podporu komunity Mozilla, nebo jste-li z firemní sféry, můžete ohledně technické podpory druhé úrovně kontaktovat přímo Mozilla Europe.
Bezplatná podpora pro uživatele
Řada národních komunit poskytuje rúzné možnosti, jak se obrátit se svými otázkami na zkušenější uživatele. Pokud podřebujete poradit můžete se obrátit na českou komunitu CZilla.cz.
- Diskuzní fórum pro podpora uživatelů serveru CZilla.cz
V angličtině pak máte rovněž k dispozici několik zdrojů.
- Diskusní skupina netscape.mozilla.user.general
- Diskuzní fórum na Mozillazine.org
Podpora pro firemní sféru
Organizace Mozilla Europe poskytuje technickou podporu druhé úrovně pro smluvní firemní partnery jako doplněk jejich vnitřní technické podpoře první úrovně. Pro další informace o tom, jak Mozilla Europe může pomoci can help respond to your support needs, nás kontaktujte na adrese support@mozilla-europe.org.